Общи условия
- ПРЕДМЕТ
Чл. 1. Настоящите Общи условия уреждат взаимоотношенията между „Атрон БГ“ ЕООД, ЕИК BG206342240, със седалище и адрес на управление: България, гр. София, ул. Кирил Благоев №5, наричано по-долу за краткост ДОСТАВЧИК, и клиентите, наричани по-долу ПОЛЗВАТЕЛИ, на платформата за електронна търговия ATRON.BG, наричана по-долу “ATRON.BG”.
ІІ. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА
Чл. 2. Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:
- Наименование на Доставчика: „Атрон БГ“ ЕООД
- Седалище и адрес на управление: България, гр. София, ул. Кирил Благоев №5
- Адрес за упражняване на дейността и адрес за отправяне на жалби от потребители: България, гр. София, ул. Кирил Благоев №5
- Данни за кореспонденция: България, гр. София, ул. Кирил Благоев №5
- Вписване в публични регистри: ЕИК BG206342240
- Надзорни органи:
(1) Комисия за защита на личните данни
Адрес: гр. София, ул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2,
тел.: (02) 940 20 46
факс: (02) 940 36 40
Email: kzld@government.bg, kzld@cpdp.bg
Уеб сайт: www.cpdp.bg
(2) Комисия за защита на потребителите
Адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6,
тел.: 02 / 980 25 24
факс: 02 / 988 42 18
гореща линия: 0700 111 22
Уеб сайт: www.kzp.bg
- Регистрация по Закона за данък върху добавената стойност № BG206342240
III. ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ПЛАТФОРМАТА
Чл. 3. ATRON.BG e платформа за електронна търговия, достъпна на адрес в Интернет http://www.ATRON.BG, чрез която Ползвателите имат възможност да сключват договори за покупко-продажба и доставка на предлаганите от Доставчика в платформата стоки, включително следното:
- Да извършат регистрация и създаване на профил за преглеждане на електронния магазин на Доставчика и използване на допълнителните услуги за предоставяне на информация;
- Да преглеждат стоките, техните характеристики, цени и условия за доставка
- Да сключват с Доставчика договори за покупко-продажба и доставка на стоките, предлагани от в платформата ATRON.BG;
- Да извършват плащания във връзка със сключените договори;
- Да получават информация за нови стоки, предлагани от Доставчика в платформата ATRON.BG;
- Да извършват електронни изявления във връзка със сключването или изпълнението на договори с Доставчика в платформата ATRON.BG чрез интерфейса на страницата на ATRON.BG, достъпна в Интернет;
- Да бъдат уведомявани за правата, произтичащи от закона, предимно чрез интерфейса на платформата ATRON.BG в Интернет;
- Да упражняват правото си на отказ, когато е приложимо, по Закона за защита на потребителите.
Чл. 4. Доставчикът в платформата ATRON.BG организира доставянето на стоките и гарантира правата на Ползвателите, предвидени в закона, в рамките на добросъвестността, възприетите в практиката, потребителското или търговското право критерии и условия.
Чл. 5. (1) Ползвателите сключват с Доставчика в платформата ATRON.BG договор за покупко-продажба на стоките, на адрес http://www.atron.bg. Договорът се сключва на български език и се съхранява в базата данни на Доставчика в платформата.
(2) По силата на сключения с Ползвателите договор за покупко-продажба на стоки, Доставчикът в платформата ATRON.BG се задължава да организира доставката и прехвърлянето на собствеността на Ползвателя на определените от него чрез интерфейса в платформата стоки. Ползвателите имат право да поправят грешки при въвеждането на информация не по-късно от отправяне на изявлението за сключване на договора Доставчика в платформата ATRON.BG.
(3) Ползвателите заплащат на Доставчика на платформата ATRON.BG възнаграждение за доставените стоки съгласно условията, определени в платформата ATRON.BG и настоящите общи условия. Възнаграждението е в размер на цената, обявена в платформата ATRON.BG. В случай на техническа грешка на цената, Доставчикът незабавно уведомява Ползвателя за правилната цена на продукта и има право да откаже направена поръчка, поради грешно изписване на реалната й цена.
Чл. 6. (1) Ползвателят и Доставчикът в платформата ATRON.BG се съгласяват, че всички изявления помежду им във връзка със сключването и изпълнението на договора за покупко-продажба могат да бъдат извършвани по електронен път и чрез електронни изявления по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис и чл. 11 от Закона за електронната търговия.
(2) Предполага се, че електронните изявления, извършени от Ползвателите на сайта са извършени от лицата, посочени в данните, предоставени от Ползвателя при извършване на регистрация, ако Ползвателят е въвел съответното име и парола за достъп.
- РЕГИСТРАЦИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА ATRON.BG
Чл. 7. (1) За да използва ATRON.BG за сключване на договори за покупко-продажба на стоки, Ползвателят следва да въведе избрани от него име и парола за отдалечен достъп.
(2) Сайтът предоставя възможност и за подаване на поръчки от Ползватели със статут “гост”, при което за Ползвателя не се генерират клиентски профил, име и парола.
(3) Името и паролата за отдалечен достъп се определят от Ползвателя, чрез извършване на онлайн регистрация в ATRON.BG, съобразно посочената в него процедура.
(4) С попълване на данните си и натискане на бутона “Запознах се с Общите условия и ги приемам” (в рамките на процедурата по регистрация на клиентски профил или подаването на поръчка от Ползвател със статут на “гост” на ATRON.BG) Ползвателят декларира, че е запознат с тези общи условия, съгласен е с тяхното съдържание и се задължава безусловно да ги спазва.
(5) Доставчикът потвърждава извършената от Ползвателя регистрация, чрез изпращане на писмо на посочен от Ползвателя електронен адрес. Създава се акаунт на Ползвателя и между него и Доставчика възникват договорни отношения.
(6) При извършване на регистрацията Ползвателят се задължава да предостави верни и актуални данни. Ползвателят се задължава при промяна своевременно да актуализира данните, посочени в регистрацията или поръчката си.
- ТЕХНИЧЕСКИ СТЪПКИ ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ПОКУПКО-ПРОДАЖБА
Чл. 8. (1) Ползвателите използват предимно интерфейса на страницата на Доставчика в платформата ATRON.BG, за да сключват договори за покупко-продажба на предлаганите от доставчиците в платформата ATRON.BG стоки.
Чл. 9. Ползвателите сключват договора за покупко-продажба с Доставчика по следната процедура:
(1) Извършване на регистрация в ATRON.BG и предоставяне на необходимите данни, ако Ползвателят няма до този момент регистрация в ATRON.BG (поръчки от Ползватели с регистриран клиентски акаунт) или подаване на поръчка за покупка от лице със статут на “гост” на ATRON.BG (поръчки от Ползватели със статут на “гости” на ATRON.BG).
(2) Влизане в системата за извършване на поръчки на ATRON.BG чрез идентифициране с име и парола, респективно, чрез използване на процедурата за подаване на поръчки от Ползватели със статут на “гости” на ATRON.BG;
(3) Избиране на една или повече от предлаганите стоки на ATRON.BG и добавянето им към списък със стоки за покупка.
(4) Избор на стоки от списъка на стоки за покупка, за които да бъде сключен договор за покупко-продажба.
(5) Предоставяне на данни за извършване на доставката;
(6) Избор на способ и момент за плащане на цената.
(7) Потвърждение на поръчката, което има правното значение на оферта от Ползвателя до Доставчика.
(8) Приемане на офертата на Ползвателя чрез изрично електронно изявление на Доставчика, съдържащо номера на подадената от Ползвателя поръчка и номера на товарителницата за изпращане на съответната стока на посочения от Ползвателя адрес. За избягване на съмнение, с приемането на настоящите Общи условия Ползвателите се съгласяват, че Доставчикът има право да откаже потвърждение на поръчката и доставката на съответната стока в следните случаи:
1. Съответните поръчани от Ползвателите стоки не са налични при Доставчика към момента на обработването на съответната поръчка от Доставчика или са били предназначени за доставка по по-рано обработени поръчки;
2. В резултат на грешка при въвеждането на информация на ATRON.BG, технически проблем или неоторизирана намеса в информационната система на Доставчика, цената, по която е направена съответната поръчка е по-ниска от пазарните цени за стоки от същия или подобен вид с повече от 30 (тридесет) на сто и/или е в съществено несъответствие с обявените на ATRON.BG общи параметри за намаления на стоки или за промоционални условия за продажба.
-
СКЛЮЧВАНЕ, СЪДЪРЖАНИЕ И СЪХРАНЯВАНЕ НА ДОГОВОРА
Чл. 10. (1) Договорът за покупко-продажба между Доставчика и Потребителя се счита сключен в момента, в който Доставчикът потвърди чрез електронно съобщение до Ползвателя поръчката на Ползвателя, като посочи в потвърждението номера на поръчката и номера на товарителницата за изпращане на съответната стока на посочения от Ползвателя адрес. Потвърждението на поръчката се изпраща на електронния адрес, посочен от Ползвателя при регистрацията му като клиент, респективно – при подаването на поръчката. Потвърждаването на поръчката чрез посочване на номера на товарителницата за изпращане на съответната стока има правното значение на приемане на офертата, отправена от Ползвателя съгласно чл. 290 от Търговския закон.
(2) Сключените договори за покупко-продажба се съхраняват в базата данни на Доставчика. При поискване от Ползвателя, Доставчикът предоставя сключения договор за покупко-продажба на посочения при регистрацията на Ползвателя електронен адрес. Конкретните параметри на всяка подадена до Доставчика поръчка за покупка са достъпни от клиентския акаунт на Ползвателя, а при поръчки от Ползватели със статут на “гост” на ATRON.BG същите се посочват в потвърждението на поръчката.
(3) Доставчикът и Ползвателите сключват отделни договори за покупко-продажба на стоките, заявени от Ползвателите, независимо че са избрани с едно електронно изявление и от един списък със стоки за покупка.
(4) Доставчикът може да достави заедно и едновременно поръчаните с отделните договори за покупко-продажба стоки.
(5) Правата на Ползвателите във връзка с доставените стоки се упражняват отделно за всеки договор за покупко-продажба. Упражняването на права във връзка с доставена стока не засяга и няма действие по отношение на договорите за покупко-продажба на другите стоки. В случай че Ползвателят има качеството на потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, упражняването на право на отказ от договора за покупко-продажба на определена стока не засяга договорите за покупко-продажба на другите стоки, доставени на потребителя.
Чл. 11. При упражняване на правата по договора за покупко-продажба Ползвателят е задължен да посочва точно и недвусмислено договора и стоката, по отношение на които упражнява правата.
Чл. 12. (1) Ползвателят може да плати цената за отделните договори за покупко-продажба наведнъж при извършване на тяхната доставка като наложен платеж на куриерската фирма.
(2) Поръчаната стока може да бъде получена само от:
- купувача – съответно индивидуализиран според данните от клиентския акаунт или съответната поръчка за покупка;
- лице, овластено от купувача да получи стоката със самата поръчка;
- лице, което е изрично овластено от купувача да получи стоката с надлежно писмено пълномощно;
- лице, което изрично потвърди автентичността и идентичността на поръчаната стока и се съгласи да я заплати в брой от името на купувача.
(3) В случай, че на посочения в поръчката адрес не бъде намерено лице по ал. 4 в срока за изпълнение на доставката или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, Доставчикът се освобождава от задължението си да достави стоката, предмет на поръчката за покупка.
(4) В случай, че Ползвателят потвърди желанието си да получи поръчаната стока и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, той поема за своя сметка разходите по допълнителната доставка. Разходите за втората доставка се заплащат при получаване на стоката, едновременно с общата сума за поръчката и първата доставка.
(5) При приемането на стоката лицето по ал. 4 подписва документ, удостоверяващ получаването на доставката.
VII. ОСОБЕНИ КЛАУЗИ, КОИТО СЕ ПРИЛАГАТ СПРЯМО ЛИЦА, КОИТО ИМАТ КАЧЕСТВОТО ПОТРЕБИТЕЛ ПО СМИСЪЛА НА ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Чл. 13. Правилата на настоящия раздел VII от тези общи условия се прилагат единствено спрямо Ползватели, за които според данните, посочени за сключване на договора за покупко-продажба или при регистрацията в ATRON.BG, може да се направи извод, че са потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите, Закона за електронната търговия и/или на Директива 2011/83/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 25-ти октомври 2011 г.
Чл. 14. (1) Основните характеристики на стоките, предлагани от Доставчика в платформата ATRON.BG са определени в профила на всяка стока в платформата ATRON.BG.
(2) Цената на стоките с включени всички данъци и такси се определя от Доставчика в платформата ATRON.BG в профила на всяка стока в платформата ATRON.BG.
(3) Стойността на пощенските или транспортните разходи, невключени в цената на стоките се определя от Доставчика в платформата ATRON.BG и се предоставя като информация на Ползвателите при избиране на стоките за сключване на договора за покупко-продажба.
При неполучаване от Ползвател на изпратена стока повече от веднъж, Доставчикът си запазва правото да:
- начислява транспортни разходи за Ползвателя при всяка негова следваща поръчка;
- да не предоставя правото на отказ от закупена стока за срок повече от 14 дни;
- да не предоставя подаръци към следващите поръчки на Ползвателя.
(4) Начините на плащане, доставка и изпълнение на договора се определят в настоящите общи условия и информацията, предоставена на Ползвателя посредством в механизмите в платформата ATRON.BG.
(5) Информацията, предоставяна на Ползвателите по този член е актуална към момента на визуализацията й в платформата ATRON.BG преди сключването на договора за покупко-продажба.
(6) Ползвателите се съгласяват, че цялата изискуема от Закона за защита на потребителите информация може да бъде предоставяна чрез интерфейса на платформата ATRON.BG или електронна поща.
Чл. 15. (1) Потребителят се съгласява, че доставчиците в платформата ATRON.BG имат право да приемат авансово плащане за сключените с потребителя договори за покупко-продажба на стоки и тяхната доставка.
(2) Потребителят избира самостоятелно дали да заплати на Доставчика в платформата ATRON.BG цената за доставка на стоките преди или в момента на доставката им.
Чл. 16. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор в срок 14 дни, считано от датата на приемане на стоката от Доставчика чрез единния формуляр за отказ от договора, достъпен на сайта на Доставчика в платформата ATRON.BG.
(2) Правото на отказ по ал. 1 не се прилага в следните случаи:
- за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;
- за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;
- за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето (като например слушалки тип „тапи“, дрехи и т.н.);
- за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
- за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката, включително и кодове за активиране на лицензи на софтуер, функции в софтуер или виртуални средства за разплащане. Изпълнението на договора за доставка на запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер (вкл. кодове за съдържание и цифрово съдържание, което не е на материален носител), които са разпечатани след доставката, започва от момента на разпечатването и потребителят губи правото си на отказ, като изрично се съгласява с това.
- за доставка на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент за доставката на такива издания;
(3) Когато доставчикът в платформата ATRON.BG не e изпълнил задълженията си за предоставяне на информация, определени в Закона за защита на потребителите, Потребителят има право да се откаже от сключения договор в срок до 14 дни, считано от датата на получаване на стоката. Когато информацията е предоставена на потребителя в рамките на срока за отказ, същият започва да тече от датата на предоставянето й. Потребителят има право да отправи изявлението за отказ по този член директно пред Доставчика чрез единния формуляр за отказ от договора, достъпен на сайта на Доставчика в платформата ATRON.BG на адрес Приложение № 1 към тези общи условия.
(4) Когато Потребителят е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, Доставчикът възстановява всички суми, получени от потребителя, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора. Доставчикът възстановява получените суми по банков път. В случай, че потребителят желае сумите по отказ от Договора упражнен в рамките на 14 дни от получаване на стоката, да му бъдат възстановени чрез пощенски запис/паричен превод, то таксата за услугата, която съответният куриер/пощенски оператор начислява е за сметка на потребителя и се определя от куриера/пощенския оператор. Доставчикът не може да въздейства върху тази такса, не я определя и не се облагодетелства от нея по никакъв начин.
(5) При упражняване на правото на отказ, разходите за връщане на доставените стоки са за сметка на потребителят на основание чл. 55, ал. 2 от ЗЗП. Доставчикът няма задължение да възстанови и допълнителните разходи за първоначалната доставка на стоките, когато потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от безплатната стандартна доставка, предлагана от Доставчика.
- Доставчикът няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато Ползвателят-потребител изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от Доставчика.
2. Доставчикът има право да задържи плащането на сумите на Ползвателя-потребител по настоящата ал. 5, докато не получи стоките или докато Ползвателя-потребител не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.
3. Ползвателят-потребител трябва да изпрати или предаде стоките обратно на Доставчика или на упълномощено от него лице без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Ползвателя-потребител е съобщил на Доставчика за решението си да се откаже от договора Крайният срок се смята за спазен, ако Ползвателя-потребител изпрати или предаде стоките обратно на Доставчика преди изтичането на 14-дневния срок.
4. При упражнено право на отказ от договора Ползвателят-потребител заплаща само преките разходи за връщането на стоките
(6) Потребителят се задължава да съхранява получените от Доставчика в платформата стоки и да осигури запазването на тяхното качество и безопасност по време на срока по ал. 1.
(7) При несъответствие на стоката с договора за продажба Ползвателят-потребител има право да предяви рекламация, като поиска от Доставчика да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. (10) Независимо от горните хипотези, Потребителят се задължава да върне стоката в търговски вид. Търговски вид означава вид, който да позволява последващата продажба на стоката като нова. Разопаковането на стоката следва да не е довело до очевидно нарушаване на търговския вид на стоката. В случай на нарушен търговски вид на стоката, Доставчикът има право по своя преценка да откаже да приеме отказ от договора или да начисли на Потребителя разходи за възстановяване на стоката в търговски вид. Съгласно чл. 55, ал. 4 от ЗЗП, Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
(11) В случай на упражняване на правото на отказ по този член, счита се че Потребителят е упражнил и право на отказ по отношение на бонус съдържанието, принадлежащо към стоката.
(12) Правото на отказ се прилага и за книги, единствено в случай, че по книгата няма следи от употреба и е в запазен търговски вид, а ако книгата е била опакована с фолио – опаковката не е разпечатана. Изпълнението на договора при закупена книга, започва от момента на разпечатването, при което потребителят губи правото си на отказ и потребителят изрично се съгласява с това.
(13) При връщане на стоката, Потребителят се задължава да я върне заедно с пълния получен комплект, както и всички съпътстващи документи – касов бон, фактура, приемо-предавателен протокол, гаранционна карта (ако са издаден такива).
(14) При връщане на стоката, Потребителят се задължава да върне и всички подаръци, които е получил заедно с поръчаната стока, в случай, че такива са изпратени от Доставчика.
-
Рекламациятана потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното.
(8) Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята, че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на съответствие се дължи на естеството на стоката.
(9) Приемането на рекламации се извършва през цялото работно време в търговския обект, където е закупена стоката или е поръчана услугата, на адреса на управление на Доставчика или на друго място, посочено от него. Рекламацията може да бъде предявена и във всеки от търговските обекти на Доставчика на територията на страната, в които се осъществява подобна търговска дейност като тази в обекта, откъдето е закупена стоката. Правото на избор на място за предявяване на рекламацията принадлежи изцяло на потребителя.
(10) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба. Привеждането на стоката в съответствие с договора за продажба е безплатно за Ползвателя-потребител. Той не дължи разходи за експедиране на стоката или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.
(11) В случай, че рекламацията е основателна Ползвателят-потребител може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
(12) Привеждането на стоката в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията.
(13) След изтичането на едномесечния срок по ал. 12 на този член Ползвателят-потребител има право да развали договора за продажба и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на стоката. Доставчикът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от Ползвателя-потребител сума, когато след като е удовлетворил три негови рекламации чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на две години от доставката на стоката, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
(14) Ползвателят-потребител не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на стоката с договора е незначително.
(15) Ползвателят-потребител може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.
(16) Ползвателят-потребител може да упражни правото си по ал. 8 – ал. 15 на този член в срок до две години, считано от доставянето на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. Този срок спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на стоката или за постигане на споразумение между Доставчика и Ползвателят-потребител за решаване на спора. Упражняването на правото на потребителя по по ал. 8 – ал. 15 на този член не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по настоящата алинея.
VIII. ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА
Чл. 17. (1) Срокът на доставка на стоката е определен за всяка стока поотделно при сключване на договора с потребителя чрез сайта на Доставчика в платформата ATRON.BG. За всяка конкретна стока Потребителят бива уведомен непосредствено преди финализирането на поръчката в платформата ATRON.BG приблизително колко дни ще отнеме доставката й. Посочените в платформата ATRON.BG дни необходими за доставка са ориентировъчни и Доставчикът не гарантира за тях, но гарантира, че ще направи всичко възможно, за да достави стоката в посочените дни.
(2) В случай че Потребителят и Доставчикът в платформата ATRON.BG не са определили срок за доставка, срокът на доставка на стоките е 30 календарни дни, считано от датата, следваща изпращането на поръчката на потребителя до Доставчика чрез сайта на Доставчика в платформата ATRON.BG.
(3) Ако Доставчикът в платформата ATRON.BG не може да изпълни договора поради това, че не разполага с поръчаните стоки, той е длъжен да уведоми за това потребителя и да възстанови платените от него суми. В тези случаи Доставчикът не би могъл да бъде държан отговорен доколкото е уведомил Потребителя за изчерпаните количества.
(4) Доставчикът може да откаже обработка на поръчката, когато съществуват основателни съмнения, че поръчката е неавтентична, в това число, че не изхожда от Потребителя, описан в същата или когато заявения с поръчката продукт временно не е наличен поради изчерпване на количествата или други технически причини, като в такъв случай Доставчикът уведомява Потребителя по имейл или телефон и възстановява заплатените от него суми. Доставчикът може да откаже обработка на поръчка и когато броят или обемът на поръчаните артикули надхвърля обичайното им потребление от клиент-потребител по смисъла на ЗЗП и има основание да се смята, че поръчката се прави с цел препродажба и не попада в обхвата на потребителска покупко-продажба.
(5) При неточни данни, предоставени от Потребителя, за адрес на доставка и телефон или отсъствие на Потребителя на адреса, както и при невъзможност за доставяне на стоката поради причини, независещи от Доставчика, стоката се връща и остава в складовете на Доставчика. В този случай стоката не се пази за Потребителя, освен ако не е заплатена предварително. При предварително заплатена стока, същата се пази в срок от 15 дни от връщането й, а след изтичането на този срок и ако Потребителят не я потърси от Доставчика, то Доставчика ще върне полученото плащане, с изключение на сумата, изразходвана за доставка и съхранение. При неточни или сгрешени данни, предоставени от Потребителя за адрес на доставката, при което стоката бъде изпратена на грешния адрес, разходите за куриерска услуга за пренасочване на пратката, са за сметка на Потребителя.
(6) В случай, че стоката не бъде доставена на Потребителя в рамките на посочения срок на доставка, то на Потребителя не се дължи обезщетение. Причини, които биха забавили доставката извън рамките на посочените в платформата на ATRON.BG дни, са: натоварване и брой поръчки за периода над средното и над обичайното за Доставчика; вина в куриерската фирма като например ненавременна организация на куриера, прекомерна натовареност на куриера, непредвидими технически и информационни проблеми при куриера или метеорологични условия възпрепятстващи куриера; непредвидими технически проблеми в системите на Доставчика; вина в доставчиците на Доставчика, от които последният се снабдява с продукта; лоши метеорологични условия и др. форсмажорни обстоятелства, които биха попречили на нормалната организационна дейсност на Доставчика.
(7) Във всички случаи, Доставчикът гарантира и се ангажира, че ще достави стоката на Потребителя с не повече от 15 работни дни закъснение над ориентировъчно посочените дни за доставка в платформата ATRON.BG
Чл. 18. Доставчикът в платформата ATRON.BG се задължава да спазва всички изисквания, установени в българското законодателство относно етикетирането, рекламата и продажбата на хранителни добавки.
Чл. 19. Всяка поръчка има възможност да бъде доставена безплатно, като за целта се прилагат условията по отношение на срока на доставяне, описани в чл. 17, (1) от Общите условия. Всяка поръчка е безплатна, в случай, че стойността й надвишава 99.99 лева, a теглото й е под 20 кг. Цената на доставката извън посоченото в предходното изречение е лева за цялата страна. При допълнително пренасочване на заявена поръчка от страна на Ползвателя или при необходимост от повторно посещение на заявения адрес, условията за безплатна доставка не се прилагат и Ползвателят заплаща цената на доставката в размери определени съгласно тарифата на съответния куриер. Условията за безплатна доставка не се прилагат и в случай, че Ползвателят заяви посещение на адрес в определен от него час или диапазон на деня.
Чл. 20. (1) Ползвателят трябва да прегледа стоката в момента на доставката и предаването и ако не отговаря на изискванията да уведоми за това незабавно Доставчика в платформата ATRON.BG.
(2) Ако Ползвателят не уведоми Доставчика в платформата ATRON.BG съгласно ал. 1 стоката се смята за одобрена като съответстваща на изискванията, освен за скрити недостатъци.
(3) В случай, че при доставяне на стоката Ползвателят желае да я откаже и да не я приеме, разходите за транспорт в двете посоки са за негова сметка.
Чл. 21. Доставчикът осигурява необходимия сервиз за стоката съгласно разпоредбите на раздел XIII. РЕКЛАМАЦИИ.
Чл. 22. За неуредените в този раздел случаи се прилагат правилата търговската продажба, определени в Търговския закон и Закона защита на потребителите.
- ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Чл. 23. (1) Доставчикът защитава личните данни на Ползвателите, станали известни при попълване на електронната форма за подаване на поръчка за покупка. При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, Доставчикът може да използва личните данни на Ползвателите единствено и само за целите, предвидени в договора - приемане и изпълнение на поръчки и връзка с Ползвателите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. Доставчикът гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните, освен при наличието на изрично писмено съгласие на Ползвателя или ако информацията се изисква от компетентен държавен орган в рамките на правомощията му по закон.
(2) Потребителският акаунт на конкретен Ползвател може да бъде изтрит от базата данни заедно с прилежащата към него информация по всяко време при желание от страна на Ползвателя.
(3) Доставчикът предприема мерки за защита на личните данни на Ползвателя съгласно Закона за защита на личните данни.
(4) От съображения за сигурност на личните данни на Ползвателите, Доставчикът ще изпрати данните само на e-mail адрес, който е бил посочен от Ползвателите в момента на регистрацията.
(5) Доставчикът има право да съхранява данни в крайното съобщително устройство на Ползвателя, освен ако последният изрично изрази несъгласието си за това. Несъгласието на Ползвателя може да бъде изразено по всяко време.
(6) Ползвателят или Потребителят се съгласява, че Доставчикът има право да изпраща по всяко време електронни съобщения към Ползвателя, включително и бюлетин или предложения за покупка на стоки, докато е налице регистрация на Ползвателя в електронния магазин на Доставчика.
(7) С приемането на настоящите Общи условия Ползвателят изразява изрично съгласие по смисъла на чл. 6, ал. 1 и ал. 4 от Закона за електронната търговия да получава търговски съобщения по ал. 6 на този член.
(8) Ползвателят се съгласява, че Доставчикът има право да събира, съхранява и обработва данни за поведението на Ползвателя при използването на електронния магазин на Доставчика.
Чл. 24. (1) Във всеки момент, Доставчикът има право да изисква от Ползвателя да се легитимира и да удостовери достоверността на всяко едно от обявените по време на регистрацията обстоятелства и лични данни.
(2) В случай, че по някаква причина Ползвателят е забравил или изгубил своята парола за достъп, Сайтът предоставя възможност за генериране на нова парола и за промяна на забравената парола на адрес: https://www.atron.bg/account/login
Политика за защита на личните данни на Атрон БГ ЕООД
Ние пазим цялата информация за Вас по най-високи стандарти. С времето изградихме стриктни процедури и правила за защита на Вашите лични данни. Можете да прочетете описанието на всички неща тук.
Европейският съюз прие един документ, наречен Общ регламент относно защитата на данните (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016г., който ние ще наричаме просто „Регламента“, с цел да защити използването на Вашите лични данни. Според Регламента „лични данни“ е всяка информация, която се отнася до Вас и чрез която можете да бъдете идентифицирани. Използването на Вашите лични данни Регламентът нарича ”обработване” и това може да бъде не само събирането им от нас когато ползваш услугите на сайта www.atron.bg („услугите“), но и всяко друго действие с тях.
- Законосъобразност и прозрачност
Обработваме Вашите лични данни в съответствие със закона и по честен и прозрачен начин:
а) с цел да спазим задълженията си към Вас, когато Ви предоставяме нашите услуги;
б) с Ваше съгласие, когато това е необходимо;
в) с цел легитимно осъществяване на дейността ни, внедряване на иновации и безпроблемно потребителско преживяване; или
г) с друга законосъобразна цел.
Вие сами решавате дали и как да използвате услугите ни. Регистрационните форми, които попълвате имат обозначени задължителни полета, без които е невъзможно да Ви предоставим съответната услуга или част от нея, но всичко друго решаваш ти.
- Право на информиран избор
Винаги Ви предоставяме точна информация и Ви даваме право на избор за типа лични данни, които събираме от Вас, както и за целите и срока, за които ги събираме и обработваме. Няма да използваме Вашите лични данни за цели, несъвместими с тези принципи, с нашата Политика за защита на личните данни или с конкретни уведомления, свързани с нашите услуги.
- Достъп до данните ти
Предоставяме Ви разумен достъп и възможност за преглед, коригиране, допълване, пренасяне или изтриване на споделените с нас Ваши лични данни.
- Ограничение на целите
Използваме Вашите лични данни само за целите, посочени към момента на събирането им, както и за допълнителни, съвместими с тях цели, съобразно закона.
- Сигурност на данните
За да защитим Вашите лични данни от злоупотреби, прилагаме строги мерки за защита на информацията, която ние съхраняваме и изискваме същото ниво на сигурност от нашите партньори, на които я предоставяме, за да изпълним поетите към Вас задължения.
- Отчетност за по-нататъшен трансфер
Споделяме Вашите личните данни с трети страни само ако те са задължени да им осигурят същите нива на защита, каквито осигуряваме ние.
Как използваме твоите данни www.atron.bg събира и използва Вашата лична информация, за да можем да изпълним задълженията си към Вас като потребител на нашите услуги описани в Общите условия. Ето няколко примера как го правим:
- По силата на договора между нас
Използваме Вашите лични данни, за да можем да изпълним задълженията си към Вас. Данните са ни необходими, за да можем да поддържаме активна комуникация с Вас във връзка с нашите услуги (например за извършване на доставка, за направено плащане и други). Също така за получаване на информационния ни бюлетин.
- Защита на самоличността ти
Ние се грижим за сигурността на Вашата информация, която се съхранява при нас. Когато взаимодействате с нас, ние се задължаваме да предприемем разумни стъпки за проверка на Вашата самоличност, като например потребителско име и парола, преди да Ви дадем достъп до личните Ви данни.
- Проучвания и иновации
Създаваме нови игри, функции и услуги, като използваме инструменти за развойна дейност и включваме дейности за анализиране на данни.
- Реклама
Предоставяме Ви промоционални оферти в съответствие с Вашите интереси за услуги на www.atron.bg . Това може да е свързано с инструментите за автоматично събиране на данни. Може да споделяме част от информацията за Вас с доставчици на маркетингови услуги и дигитални маркетингови мрежи, за да Ви показваме реклами, които представляват интерес за Вас.
Какви Ваши данни събираме
Личните данни, които събираме от Вас, зависят от услугите, които използвате и може да включват следното:
Информация, която предоставяте директно
- Информация за обратна връзка с Вас (например име, адрес, телефонен номер, имейл адрес и други подобни данни за връзка).
- Данни, необходими за обработване на плащанията и за предотвратяване на измами.
- Данни за акаунта – информация за това как купувате или се регистрирате за нашите услуги, видовете услуги, хронология на поръчките, както и друга информация, свързана с акаунта Ви.
- Защитени данни за достъп – събираме потребителски идентификатори, пароли, подсещания за пароли и друга подобна информация за сигурност, свързана с удостоверяването и достъпа до акаунта Ви.
- Демографски данни – например държавата, в която живеете, твоят пол, възраст, обща информация за образованието Ви.
- Предпочитания – събираме информация за предпочитанията и интересите Ви във връзка с нашите услуги (от това, което споделяте с нас, и от изводите, които си правим на база на предоставените факти) и предпочитанията Ви за получаване на съобщения от нас, за да подобрим услугата, която Ви предоставяме.
- Данни от социални мрежи – предлагаме функции за социалните медии, които Ви позволяват да споделяте информация с вашите социални мрежи и да общувате с нас чрез уеб сайтовете на различни социални медии. Използването на тези функции може да доведе до събиране и споделяне на информация за Вас, в зависимост от функцията. Затова е важно да се запознаете с политиките за поверителност и настройките на сайтовете на социалните медии, които използвате.
- Друга уникална идентифицираща информация – например данни, които ни предоставяте при личен контакт, онлайн, по телефона или по пощата или други канали за обслужване на потребители, отговори на въпроси от потребителски анкети или конкурси, както и допълнителна информация, която събираме за улесняване на предоставянето на нашите услуги и за да отговорим на запитванията Ви.
Помнете, че не сте длъжни да споделяте личните си данни, които изискваме, въпреки че в някои случаи, ако изберете да не споделяте тази информация, няма да можем да Ви предоставим нашите услуги, определени специализирани функции или да отговорим ефективно на запитванията Ви.
Информация, която събираме автоматично, когато ползвате нашите услуги
- информация за посещението и активността Ви в нашия уебсайт, включително съдържанието, което разглеждате и използвате. Част от тази информация се събира чрез нашите инструменти за автоматично събиране на данни, които включват бисквитки и уеб отметки.
- анонимни отговори на въпроси от анкети или обобщена информация за това как се използват нашите услуги. В хода на работата си прилагаме процес на деидентификация или псевдонимизация на данните, за да сведем до минимум вероятността да бъдете идентифицирани чрез използване на тези данни с наличните технологии.
Информация от трети страни
- Получаваме информация от трети страни, която смятаме за достоверна и която е обществено достъпна. Подобна информация са лични данни като име, адрес, имейл адрес, интереси и определени демографски данни.
- За да предлагаме определени услуги на корпоративно ниво, получаваме Вашите фирмени данни за контакт от определено длъжностно лице от Вашата организация. При необходимост може да използваме информация, предоставена от Вас или Вашия работодател, заедно с информация от обществено достъпни и други онлайн и офлайн източници, за да влезем във връзка с Вас относно предоставяните от нас услуги.
Събираме личните Ви данни, когато използвате нашите услуги или когато комуникирате с нас по телефон, имейл, скайп и всички модерни начини за общуване.
Как опазваме данните Ви
Въведохме разумни технически и административни мерки за опазване на личните данни, които обработваме, за да сме сигурни, че неоправомощени лица нямат достъп до тях и да не позволим изтичането им, както и за да гарантираме правилно им използване съгласно закона и за период, в който тези данни са ни легитимно необходими.
Как споделяме Вашите данни
Споделяме личните Ви данни само така:
- Споделяне с доставчици на услуги
Използваме доставчици на услуги, които вършат определени дейности от наше име. Тези доставчици на услуги може да са разположени както в страни от Европейския съюз и Европейското икономическо пространство, така и в САЩ или в други държави по света и да предлагат услуги като обработване на плащания с кредитни карти, клиентска поддръжка, изпълнение на поръчки, доставка на продукти, персонализиране на съдържание, ИТ услуги, доставчици на имейл услуги, хостване на данни. Нашите доставчици на услуги са задължени по силата на нашите правоотношения и законовите регулации да пазят личните данни, получени от нас, и нямат право да ги използват за други цели освен за извършване на услугите съгласно нашите указания.
- Корпоративни трансакции
Ако в някакъв момент решим да преструктурираме дейността си, може да разкриваме или прехвърляме лични данни към потенциални купувачи или да получаваме лична информация от продавачи, като наше задължение е да осигурим адекватна защита за личните Ви данни при този тип транзакции.
- Спазване на закона
Можем да споделяме личните Ви данни, ако сме длъжни да: (а) отговорим на надлежно упълномощени заявки за информация от правоприлагащите органи, както и да спазваме изискванията за националната сигурност и други изисквания на правоприлагащите органи; (б) спазим закон, наредба, призовка или съдебно нареждане; (в) разследваме и да помогнем за предотвратяване на заплахи за сигурността, измами или друга криминална или зловредна дейност; или да защитим правата или личната безопасност на нашите служители и трети лица съгласно действащото законодателство.
Как използваме инструментите за автоматично събиране на данни
Използваме и позволяваме на определени други компании да използват бисквитки, уеб отметки и други подобни технологии („автоматични инструменти за събиране на данни“) във връзка с нашите услуги. Правим това, за да разберем как използвате нашите услуги и да подобрим потребителския Ви опит.
Повече информация за инструментите за автоматично събиране на данни ще намерите на адрес: www.allaboutcookies.org.
- Какво са "бисквитките"?
"Бисквитките" или „Cookies” са текстови компютърни данни, съхранявани в браузъра на потребителя, предназначени за използване от уеб страници. Тези данни позволяват да се идентифицира устройството на потребителя и правилното поведение на дадена уеб страница, съобразено с неговите индивидуални предпочитания. "Бисквитките" обикновено съдържат името на уебсайта, времето за съхранение на крайното устройство и уникален номер.
- Как използваме "бисквитки"?
Използваме "бисквитки", за да се адаптира съдържанието на страницата към предпочитанията на потребителя и за оптимизиране на използването на уебсайта. Чрез тях създаваме и анонимна статистика (относно поведението на потребителя в сайта) с цел подобряване структурата и съдържанието на сайта. Целта е да предоставя оптимални резултати лично за Вас.
- Какви "бисквитки" използваме?
Използва два вида "бисквитки" - "сесия" и "фиксирана". Бисквитките „сесия“ са временни файлове, които са на Вашето устройство, докато не излезете от уебсайта или не деактивирате софтуера, с който разглеждате интернет страниците (уеб браузър). Бисквитките „фиксирани“ ("fixed") се пазят за срока, посочен в параметрите на "бисквитките" или докато не бъдат отстранени ръчно от потребителя.
Тук описваме по-подробно всички видове "бисквитки":
A. Видове бисквитки. Тип - необходимостта на услугата:
Тип |
Подробности |
Необходими |
Те са необходими за правилното функциониране на сайта или за дадена функционалност, която потребителят желае да използва. |
Функционални |
Те са важни за изпълнението на услугата, защото: o служат за подобряване на функционалността на услугата и са предназначени да осигурят високо ниво на функционалност на услугата. o са много важни за функции на услугата. Тяхното заключване ще доведе до неправилното функциониране на някои процеси. |
Бизнес |
Те спомагат за изпълнението на бизнес процесите на сайта. Блокирането им няма да попречи на пълната функционалност на сайта. Блокирането им може да доведе до понижено ниво на обслужване или поддръжка. Тази категория включва например „бисквитките“ при провеждането на различни маркетинг кампании. |
- Видове бисквитки според времето, за което бисквитките ще бъдат запазени в устройството на потребителя:
Тип |
Описание |
Временни бисквитки |
Бисквитките, поставени по време на престоя в сайта (сесията). Те се заличават, когато сесията е прекратена. |
Постоянни бисквитки |
Те остават в устройството на потребителя за определен период или без срок на изтичане. |
- Видове бисквитки според произхода - администраторът, който управлява бисквитките:
Тип |
Описание |
Бисквитки от сайта |
Бисквитки, поставени директно от собственика на сайта. |
Външни бисквитки |
Бисквитки, поставени от трети страни, със съгласието на собственика на сайта. |
Забележка: Бисквитките може да се активират от сървърите на партньор от друго място - друга държава или дори различна правна система. Те може да имат други стандартни политики за бисквитките, различни от упоменатите в този документ.
D. Според преследваната цел
Тип |
Описание |
Конфигуриране на услугите |
Използват настройките, функциите и други услуги на сайта. |
Безопасност и надеждност на услугата |
Осигуряват възможности за проверка на автентичността и оптимизират производителността на сайта. |
Заверка |
Предоставят информация, когато потребителят е извън линия (офлайн), така че сайтът да може да запази съответната информация и функции. |
Сесия състояние |
Записват информацията за това как потребителят използва сайта. Те могат да включват най-посещаваните страници или съобщения за грешки, които се появяват на някои страници. Бисквитките се използват за съхранение на т.нар. "състояние на сесията", за да помогнат за подобряване на услугата и повишаване на комфорта на сърфиране. |
Процеси |
Позволяват гладкото функциониране на сайта и неговите функции. |
Реклама |
Позволяват показването на реклами и съобщения извън платформата на други сайтове, които са по-интересни за потребителите, за да може съдържанието на платформата да е максимално полезно. |
Местоположение |
Позволяват персонализиране на информацията, показвана за местоположението на потребителя. |
Анализ и изследвания, одит на аудиторията |
Позволява на собственика на сайта да разбере по-добре предпочитанията на потребителите си и чрез проведения анализ да подобри и развие продукта и услугите. Обикновено собственикът на сайта или изследващата компания събира анонимна информация и данни за тенденциите на процеса, без да се идентифицират индивидуалните потребители или личните им данни. |
"Бисквитките" и личните данни
Личните данни, които са събрани от "бисквитките", могат да бъдат използвани единствено за осъществяването на конкретни функции в сайта, свързани със самия потребител. Личните данни са криптирани, за да се предотврати достъпът до тях от неоторизирани лица.
- Изтриване на "бисквитки" и отказ
Ако не искате да разрешавате бисквитките изобщо или искате да използвате само определени бисквитки, моля разгледайте настройките на браузъра си. Можете да използвате настройките на браузъра си, за да оттеглите по всяко време дадено вече съгласие да използваме бисквитки, както и за да триете вече приети бисквитки. Менюто на раздел „Помощ“ на браузъра Ви или уеб сайтът www.allaboutcookies.org съдържат подробна информация за процеса на отказ от бисквитки за различните браузъри.
Имайте предвид, че чрез деактивиране на определени бисквитки може да бъде ограничен достъпът ви до някои функции и части от съдържание в сайта.
За да се откажете от проследяване от Google Анализ в нашите уеб сайтове, използвайте http://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
Ако искате да се откажете от бисквитки на трети страни във връзка с реклами, базирани на интересите ви, посетете на www.youronlinechoices.eu/bg
- Какво са уеб отметки
Уеб отметката (нарича се също уеб маяк или чист GIF) е прозрачно графично изображение (обикновено 1 пиксел x 1 пиксел), което се вмъква в онлайн съдържание, видеоклип или имейл и позволява на сървър да чете определен тип информация от устройството ти, като например кога си разгледал определено съдържание или конкретно съобщение по имейл.
- Кога използваме уеб отметки
Използваме и позволяваме на избрани трети страни да използват уеб отметки (обикновено в комбинация с бисквитки), за да обобщаваме информация за използването на уеб сайта ни от Вас, взаимодействията Ви по имейл или други средства за комуникация, да измерваме ефективността и да ти предлагаме подходящо съдържание и реклами.
Можем например да вмъкваме уеб отметки в имейл съобщения или бюлетини, за да определяме дали съобщенията ни са отваряни, дали са предприети действия във връзка с тях, както и дали инструментите ни за кореспонденция функционират правилно.
- Отказ от уеб отметки
Тъй като уеб отметките са същите като всяко друго искане за съдържание, включено в създаването на уеб страницата, не можете да ги откажете или да ги изключите. Имате евентуално възможност да деактивирате уеб отметките в имейл съобщенията, като не изтегляте изображения, съдържащи се в съобщенията, които получавате (тази функция зависи от софтуера за имейл, използван на персоналния ти компютър). Трябва да се има предвид, че това действие не винаги ще отмени уеб отметка или други инструменти за автоматично събиране на данни от имейл съобщение поради специфичните характеристики на софтуера за имейл. За допълнителна информация в тази връзка разгледате информацията, предоставена със софтуера за имейл или от доставчика на услугата. Уеб отметките могат да бъдат спрени при определени обстоятелства, като изключите бисквитките или промените настройките за бисквитките в браузъра си.
Упражняване на права и връзка с нас
Имате право на достъп до всички лични данни, които сте ни предоставили, или които съхраняваме за теб. Имате право също така да заявите коригиране, допълване, ограничаване, прехвърляне или изтриване на личните Ви данни, както и да изисквате разяснения във връзка с обработването им. В определени случаи искането Ви може да бъде отхвърлено въз основа на закон, например когато предоставянето на информация ще разкрие лични данни на друго лице, или когато съществува правна забрана да разкриваме подобна информация.
- Право на достъп
Можете да поискате от нас потвърждение за това дали обработваме Вашите лични данни и ако отговорът е да, да поискате достъп до тях. Това става като изпратите искане до нас на имейла или адреса посочени по-долу.
- Право на поправка
Можете да поискате от нас да поправим твои неточни лични данни или да допълним тези, които вече имаме.
- Право на възражение
Ако обработваме твоите данни на основание наш легитимен интерес, Вие имате право да възразите по всяко време спрямо обработката на тези лични данни за тази конкретна цел.
- Право на изтриване (правото да бъдеш забравен)
При определени обстоятелства е възможно да поискате от нас да изтрием Вашите лични данни и ако законът ни го позволява ние ще направим това в най-кратки срокове. В такъв случай вече няма да можем да Ви предоставяме нашите услуги.
- Право на ограничаване на обработката
Можете да поискате от нас ограничаване в обработването на личните Ви данни. В този случай съответните данни ще бъдат маркирани и ще могат да се обработват от нас само за определени цели.
- Право на преносимост на данните
При определени обстоятелства е възможно да имате право да получите своите лични данни, които сте ни предоставили, в структуриран често използван формат, който може да се разчете от машина (напр. в дигитален формат) и да поискате прехвърляне на тези данни към друго лице, без ние да възпрепятстваме това, ако такова прехвърляне е технически изпълнимо.
- Право на подаване на жалба пред надзорен орган
Ако мислите, че твоите права във връзка с личните данни са били нарушени, моля свържете се с нас, за да видим как да решим въпроса.
Можете да се свържете и с местните органи по защита на личните данни и да подадете жалба при тях, по-специално ако живеете в страна от Европейския съюз по постоянно местожителство, или на мястото на предполагаемото нарушение.
В България това е Комисията за защита на личните данни:
Адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2
Уебсайт: www.cpdp.bg
Електронна поща: kzld@cpdp.bg
Тел: 00359 2 9153518
БЛАНКА 1 - ДЕКЛАРАЦИЯ - СЪГЛАСИЕ за обработване на лични данни съгласно Регламент (ЕС) 2016/679
БЛАНКА 2 - ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ОНЛАЙН УСЛУГИ
БЛАНКА 3 - ДЕКЛАРАЦИЯ - СЪГЛАСИЕ за събиране и обработка на лични данни съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 във връзка с предоставяне на онлайн стоки или услуги
БЛАНКА 4 - ИСКАНЕ за оттегляне на съгласие за обработване на лични данни съгласно чл.7, пар. 3 от Регламент (ЕС) 2016/679
БЛАНКА 5 - Формуляр за предоставяне на клиента на изискуемата по Регламент (ЕС) 2016/679 информация при индиректно получаване на личните данни (чрез трети лица) по чл.14 от Регламента
Свържи се с нас
Ние ценим твоето мнение. Ако имаш въпроси или притеснения относно нашата Политика за защита на личните данни, събирането и използването на твоите лични данни или във връзка с евентуално нарушение на закона за защита на личните данни, можеш да се свържеш с нас на:
Адрес: гр. София, ул. Кирил Благоев N5
Промени в нашата Политика за защита на личните данни
Ако направим промени в нашата Политика за защита на личните данни, ще публикуваме актуализирания текст тук и ще посочим датата на последната редакция. Ако промените са важни и съществено изменят практиките ни за защита на Вашите лични данни, ще те уведомим чрез други средства, например по имейл или чрез публикуване на уведомление на нашия уеб сайт и/или страниците ни в социалните медии, преди да влязат в сила промените. Последната актуализация на тази Политика за защита на личните данни е от януари 2021 г.
Тази Политика за защита на личните данни не важи за приложения, продукти, услуги, уеб сайтове или функции на социални медии на трети страни, до които се осъществява достъп през връзки, предоставяни чрез нашия уебсайт за твое удобство. Съветваме Ви да се запознаете с политиката за поверителност на всеки сайт, в който влизате, преди да позволите събиране на данни за Вас.
- ИЗМЕНЕНИЕ И ДОСТЪП ДО ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
Чл. 25. (1) Настоящите общи условия могат да бъдат изменяни от Доставчика на платформата ATRON.BG, за което последният ще уведоми по подходящ начин всички регистрирани Ползватели.
(2) Доставчикът в платформата ATRON.BG и Ползвателят се съгласяват, че всяко допълване и изменение на тези общи условия ще има действие спрямо Ползвателя в един от следните случаи:
А) след изричното му уведомяване от Доставчика в платформата ATRON.BG и ако Ползвателят не заяви в предоставения му 14-дневен срок, че ги отхвърля; или
Б) след публикуването им на сайта на Доставчика в платформата ATRON.BG и ако Ползвателят не заяви в 14-дневен срок от публикуването им, че ги отхвърля;
В) с изричното му приемане от Ползвателя чрез профила му в сайта на Доставчика в платформата ATRON.BG.
(3) Ползвателят се съгласява, че всички изявления на Доставчика в платформата ATRON.BG, във връзка с изменението на тези общи условия ще бъдат изпращани на адреса на електронната поща, посочена от Ползвателя, при регистрацията. Ползвателят се съгласява, че електронните писма, изпратени по реда на този член не е необходимо да бъдат подписани с електронен подпис, за да имат действие спрямо него.
Чл. 26. Доставчикът публикува тези общи условия на адрес ??? заедно с всички допълнения и изменения в тях.
- ПРЕКРАТЯВАНЕ
Чл. 27. Настоящите общи условия и договора на Ползвателя с Доставчика в платформата ATRON.BG се прекратяват в следните случаи:
- при прекратяване и обявяване в ликвидация или обявяване в несъстоятелност на една от страните по договора;
- по взаимно съгласие на страните в писмен вид;
- при обективна невъзможност на някоя от страните по договора да изпълнява задълженията си;
- при изземване или запечатване на оборудването от държавни органи;
- в случай на заличаване на регистрацията на Ползвателя в платформата ATRON.BG. В този случай сключените, но неизпълнени договори за покупко-продажба остават в сила и подлежат на изпълнение;
Чл. 28. Доставчикът има право по свое усмотрение, без да отправя предизвестие и без да дължи обезщетение да прекрати едностранно договора, в случай че установи, че Ползвателят използва платформата ATRON.BG в нарушение на настоящите общи условия, законодателството в Република България, общоприетите нравствени норми или общоприетите правила и практика в електронната търговия.
XII. ОТГОВОРНОСТ
Чл. 29. Ползвателят се задължава да обезщети и да освободи от отговорност доставчиците в платформата ATRON.BG и Доставчика при съдебни искове и други претенции на трети лица (независимо дали са основателни или не), за всички щети и разходи (в това число адвокатски хонорари и съдебни разноски), произтичащи от или във връзка с (1) неизпълнение на някое от задълженията по този договор, (2) нарушение на авторски, продуцентски, права на излъчване или други права върху интелектуалната или индустриална собственост, (3) неправомерно прехвърляне на други лица на правата, предоставени на Ползвателя, за срока и при условията на договора и (4) невярно деклариране наличието или отсъствието на качеството потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите.
Чл. 30. Доставчикът не носи отговорност в случай на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в Интернет, технически или други обективни причини, включително и разпореждания на компетентните държавни органи.
Чл. 31. (1) Доставчикът не носи отговорност за вреди, причинени от Ползвателя на трети лица.
(2) Доставчикът не носи отговорност за имуществени или неимуществени вреди, изразяващи се в пропуснати ползи или претърпени вреди, причинени на Ползвателят в процеса на използване или неизползване на ATRON.BG и сключване на договори за покупко-продажба с Доставчика.
(3) Доставчикът не носи отговорност за времето, през което платформата не е била достъпна поради непреодолима сила.
(4) Доставчикът не носи отговорност за вреди от коментари, мнения и публикации под продуктите, новините и статиите в платформата ATRON.BG.
Чл. 32. (1) Доставчикът не носи отговорност в случай на преодоляване на мерките за сигурност на техническото оборудване и от това последва загуба на информация, разпространение на информация, достъп до информация, ограничаване на достъп до информация и други сходни последствия.
(2) Доставчикът не носи отговорност в случай на сключване на договор за покупко-продажба, предоставяне на достъп до информация, загуба или промяна на данни настъпили вследствие на фалшива легитимация на трето лице, което се представя за Ползвателя, ако от обстоятелствата може да се съди, че това лице е Ползвателя.
XIII. РЕКЛАМАЦИИ
Чл. 33. (1) Потребителят има право на рекламация, като при предявяване на такава, пълният комплект документи (вкл. касов бон/фактура, приемо-предавателен протокол, гаранционна карта и др.), както и стоката, следва да бъдат изпратени до адреса на магазина на Доставчика в “Атрон БГ“ ЕООД, ЕИК BG206342240, със седалище и адрес на управление: България, гр. София, ул. Кирил Благоев №5.
(2) Транспортните разходи при изпращане на продукт за гаранционно обслужване се поемат от Атрон БГ, единствено при условие, че продуктът е изпратен от офис на куриерска фирма Спиди до адрес: “Атрон БГ“ ЕООД, ЕИК BG206342240, със седалище и адрес на управление: България, гр. София, ул. Кирил Благоев №5.
(3) В случай, че продуктът бъде изпратен за гаранционно обслужване до друг адрес, различен от посочения в чл. 33. (2) и/или не бъде изпратен от офис на куриерска фирма Спиди, транспортните разходи ще са за сметка на Ползвателя.
(4) Гаранцията е валидна само за производствени дефекти и несъответствия, съществуващи при доставянето на стоката и появили се при нормална експлоатация, на територията на Република България. Гаранцията отпада и клиентът заплаща стойността на ремонта (като може да бъде отказано сервизно обслужване) в случаи на повреди причинени от:
- Неправилна употреба и/или неправилно съхранение.
- Нарушена цялост на гаранционните стикери.
- Идентификационният номер на продукта (IMEI-номер), серийният номер или дата-кодът, ако има такива, са били премахнати, заличени, увредени или са нечетими по какъвто и да е начин.
- Изпускане, удар, приложен натиск, разляти течности.
- Опит за поправка от неоторизирани лица или фирми.
- Използване на зарядни у-ва, батерии и периферни у-ва, различни от приложените в комплекта.
- Неизправности в електрическата мрежа, неправилно включване в електрозахранването, екстремни условия на околната среда или на бързи промени на тези условия, природни бедствия и други форсмажорни обстоятелства.
(5) Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при първоначалния преглед или при съхранението, монтажа, изпитванията или експлоатацията са открити несъответствия с договора за продажба. Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното.
XIV. ДРУГИ УСЛОВИЯ
Чл. 34. (1) Ползвателят и Доставчикът в платформата ATRON.BG се задължават да защитават взаимно своите права и законни интереси, както и да пазят търговските си тайни, станали тяхно достояние в процеса на изпълнение договора и тези общи условия.
(2) Ползвателят и Доставчикът се задължават по време и след изтичане на периода на договора да не правят публично достояние писмена или устна кореспонденция проведена между тях. За публично достояние може да се смята публикуването на кореспонденция в печатни и електронни медии, интернет форуми, лични или публични уеб сайтове и др.
Чл. 35. В случай на противоречие между тези общи условия и уговорки в специален договор между Доставчика в платформата ATRON.BG и Ползвателя, с предимство се прилагат клаузите на специалния договор.
Чл. 36. Евентуалната недействителност на някоя от разпоредбите на тези общи условия няма да води до недействителност на целия договор.
Чл. 37. За неуредените в този договор въпроси, свързани с изпълнението и тълкуването на този договор, се прилагат законите на Република България.
Чл. 38. Настоящите общи условия влизат в сила за всички Ползватели на 10.01.2021 г., от която дата ДОСТАВЧИК е “Атрон БГ“ ЕООД, ЕИК BG206342240.
Чл. 39. Промо кодовете за отстъпки при закупуване на продукти, не важат за стоки, които вече са намалени, приложена им е друга отстъпка или са със стикер ТОП ЦЕНА, с изключение на промо кодове, които са изрично упоменати от Доставчика и се ползват за допълнителна отстъпка.
Приложение № 1 - Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора
Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора: |
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора) |
– До „Атрон БГ“ ЕООД, ЕИК BG206342240, със седалище и адрес на управление: България, гр. София, ул. Кирил Благоев №5: – С настоящото уведомявам/уведомяваме*, че се отказвам/отказваме* от сключения от мен/нас* договор за покупка на следните стоки*/за предоставяне на следната услуга* – Поръчано на*/получено на* – Име на потребителя/ите – Адрес на потребителя/ите – Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия) – Дата ------------------------------------------------------ * Ненужното се зачертава. |
Приложение № 2 - Информация относно упражняване правото на отказ от договора
Информация относно упражняване правото на отказ от договора
Стандартни указания за отказ:
- Право на отказ от договора от разстояние или извън търговския обект.
- Имате право да се откажете от настоящия договор, без да посочвате причини за това, в срок 30 дни.
- Срокът за отказ е 30 дни считано от датата, на която Вие или трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, сте влезли във владение на стоките.
За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите на контактните данни, посочени на ATRON.BG и за решението си да се откажете от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща).
Можете да използвате приложения стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително. Можете също така да попълните и подадете по електронен път стандартния формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление за отказ на нашия уебсайт ATRON.BG. Ако използвате тази възможност, ние незабавно ще Ви изпратим на траен носител (например по електронна поща) съобщение за потвърждение на получаването на отказа.
За да спазите срока за отказ от договора, е достатъчно да изпратите съобщението си относно упражняването на право на отказ преди изтичането на срока за отказ от договора.
- Действие на отказа.
Ако се откажете от настоящия договор, ние ще Ви възстановим всички плащания, които сме получили от Вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Вас начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от нас), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 30 дни считано от датата, на която ни информирате за Вашето решение за отказ от настоящия договор. Ще извършим възстановяването по посочена от Вас банкова сметка, като при този случай това възстановяване няма да бъде свързано с никакви разходи за Вас.
Имаме право да отложим възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не ни представите доказателства, че сте изпратили обратно стоките, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
Вие трябва да поемете преките разходи по връщане на стоките. Разходите се очаква да не надвишат приблизително сумата за доставката или стандартната куриерска услуга.
Вие отговаряте единствено за намаляване стойността на стоките вследствие на изпробването им, различно от необходимото за установяване на тяхното естество, характеристики и добро функциониране.
Допълнителна потребителска информация вижте на www.ATRON.BG