add wishlist add wishlist show wishlist add compare add compare show compare preloader
Имам ли право да проверя всички продукти преди да платя?
Да, при доставка ние Ви даваме възможност да проверите, че продуктите са точно тези, които сте поръчали във вид в който сте очаквали да ги получите. Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й. В случай, че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Как мога да откажа направена поръчка?
Може да откажете направена поръчка преди тя да бъде изпратена. В този случай, моля, свържете се с нас на имейл: office@atron.bg или на тел: 0877272763
Как мога да променя адреса за доставка след като поръчката е направена?
Поръчките направени през онлайн магазин www.atron.bg се изпращат след потвърждение от страна на клиента. Можете да информирате колегите по телефона за промяна на адреса.
Ако поръчката ви все още не е изпратена, можете да промените адреса за доставка, като се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти възможно най-скоро. След изпращане на поръчката, промяната на адреса може да не е възможна.
Как мога да бъда сигурен, че поръчката ми е приета успешно?
След завършване на поръчката на посочения от Вас имейл ще получите потвърждение и допълнителна информация за поръчката. Преди да изпратим поръчката наш служител, ще се свърже с Вас за потвърждение и уточнение на детайли по поръчката.
Какви начини на плащане предлага онлайн магазинът?
Може да платите Вашата поръчка с наложен платеж - плащане в брой при доставка.
Можете да платите Вашата поръчка с кредитна карта (Visa, Mastercard) - посредством системата за онлайн плащане.
Каква е цената на доставката и как и кога се извършва?
Всички цени на сайта www.atron.bg са в лв. с ДДС, като в тях НЕ Е включена цена за доставка.
Сумата за доставка на поръчки на стойност над 100 лв. с ДДС е безплатна и се поема от фирма Атрон Бг ЕООД.
При поръчка под 100 лв. с ДДС стойността за доставка е 4.99 лв. с ДДС, без значение дали е до офис на куриерска фирма или до личен адрес.
Доставката се извършва с куриерски фирми "Еконт" и "Спиди". Ако имате предпочитания към куриерската фирма можете да отбележите в коментар при завършване на поръчката.
Поръчки направени до 12:00 ч. и потвърдени от клиента по телефона се изпращат на същия ден, срокът на доставка зависи от населеното място. Повечето градове се обслужват всеки ден от куриерските фирми. Някои населени места (села и малки градове) са със специален режим на доставка от страна на куриерските фирми ("по график"), в отклонение от горепосочените условия. В този случай пратката ще бъде доставена в първия ден за доставка на населеното място според графика на куриерската фирма.
Имам ли нужда от акаунт, за да направя поръчка?
Не е нужно да имате акаунт, за да направите поръчка. Създаването на акаунт в www.atron.bg Ви дава допълнителни предимства като:
- Ускорен път през кошницата
- Проследяване на поръчките бързо и лесно
- История на всичките Ви покупки
Как да проследя моята пратка?
Проследи пратка изпратена със Спиди - https://www.speedy.bg/bg/track-shipment
Проследи пратка изпратена с Еконт - https://www.econt.com/services/track-shipment
Как мога да се свържа с Вас, ако имам въпроси?
Ако имате въпроси не се колебайте да се свържете с нас:
Телефон: +359 877 27 27 63
Имейл: office@atron.bg
Facebook: https://www.facebook.com/atronbg
Instagram: instagram.com/atron.bg
Viber: +359 877 27 27 63
Мога ли да върна закупен от мен продукт?
Ако си пазарувал в нашия интернет магазин, можеш да върнеш продукта/ продуктите в срок от 14 дни от получаване на доставката, като те трябва да отговарят на условията за връщане. На какви условия трябва да отговаря даден продукт и как да го върнеш виж по-долу.
При покупка онлайн, потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай Атрон БГ ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Атрон БГ ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е, те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента и сумата се възстановява по банков път.
Условия, на които продукта трябва да отговаря, за да се върне в горния срок:
  • Да не е ремонтиран;
  • Да няма следи от употреба (одрасквания, износване, удари и др.);
  • Опаковката да не е увредена;
  • Всички оригинални аксесоари да бъдат налични;
  • При връщане на продукти, които са платени онлайн с карта през нашия сайт, е необходимо клиентът да пази касовия си бон и да го предостави при връщане на продукта. Това изискване е в сила, за да можем да обработим възстановяването на сумата.
Ако продуктът е бил придружен с подарък, то е необходимо да се върне и подаръка.
Ако имате въпроси или се нуждаете от допълнителна информация, моля, не се колебайте да се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти.
Колко време отнема възстановяването на сумата за върнатите от мен артикули?
Непосредствено след като върнатата пратка постъпи при нас и бъде проверена, в рамките на 14 дни сумата се възстановява по банков път.  Вследствие на което сумата ще Ви бъде възстановена по посочена банкова сметка.
Как мога да заменя продукт?
За да замените продукт, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти, за да получите инструкции за връщане.
След като получим и направим проверка на върнатия продукт, ще извършим замяна с избран от Вас продукт. Транспортните разходи в случай на замяна са за сметка на клиента и в двете посоки.
Какво да направя, ако получа дефектен продукт?
Ако получите дефектен продукт, моля, свържете се незабавно с нашия отдел за обслужване на клиенти и предоставете снимки и описание на проблема. Ще се погрижим за отстраняване на проблем в най-кратък срок.
Мога ли да получа фактура за поръчката си?
Да, можете да получите фактура за Вашата поръчка. Моля, отбележете това в процеса на плащане или се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти, за да получите фактура.
Какво трябва да направя, ако поръчката ми не пристигне?
Поръчките направени през онлайн магазин www.atron.bg се изпращат след потвърждение от страна на клиента и в същия ден. Можем да Ви дадем подробна информация кога да очаквате Вашата поръчка и колко време ще отнеме доставката.
Ако поръчката Ви не пристигне в очаквания срок, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти. Ние ще проверим статуса на пратката и ще Ви информираме за следващите стъпки.
Ако имате други въпроси, не се колебайте да се свърже с нас на посочения телефон: 0877272763
Светъл
Тъмен