Рекламации и Връщане
При покупка онлайн, потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай Атрон БГ ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Атрон БГ ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е, те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
Потребителят има право на рекламация при:
- фабричен дефект
- несъответствие с поръчаната стока
- констатирани липси
- дефекти на стоката
Потребителят има право на:
- възстановяване на сумата по банков път /ако стоката е закупена с дебитна/кредитна карта, сумата се връща по картата на клиента, от която е платено/
- замяна на стоката
- ремонт
- отбив от цената
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Атрон БГ ЕООД.
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента и сумата се възстановява по банков път.
Условия, на които продукта трябва да отговаря, за да се върне в горния срок:
- Да не е ремонтиран;
- Да няма следи от употреба (одрасквания, износване, удари и др.);
- Опаковката да не е увредена;
- Всички оригинални аксесоари да бъдат налични;
- Ако продуктът е бил придружен с подарък, то е необходимо да се върне и подаръка;
Няма право на връщане за хранителни и други продукти, които, губят свойствата и ефективността си след разопаковане.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Стандартен формуляр за упражняване право на отказ: оттук